Nye oppgave for Din Digitale Butler
8 år - nå er det over
Av og til på livets reise dukker det opp muligheter man ikke kan takke nei til. Tilbud om en markedssjef-rolle for Orbdent var et et slikt. En utrolig spennende utfordring med massevis av varierte utfordringer og morsomme oppgaver. Det var ingen behov for betenkningstid. Konsernet har store ambisjoner og har etter mange år i bransjen opparbeidet seg en solid finansiell vekst å bygge videre ekspansjon.
En gang tannlegeskrekk, nå jobber jeg i bransjen
Jeg etablerte Din Digitale Butler i 2013 etter 7 år i Telenor, først med innholdsnsvar for underholdningskanalen til konsernet, deretter som analyseansvarlig for telenor.no.
I årene hos Din Digitale Butler har jeg vært heldig og hatt flere faste kunder, samarbeid jeg har satt svært stor pris på, og som har gitt meg mange hyggelige bekjentskap og faglige utfordringer.
Word of mounth har hatt stor betydning for meg. I disse årene har jeg kun en gang sendt ut egenreklame, kundene har kommet via via. Og tilfeldighetene ville at jeg dumpet borti ulike helserelaterte kunder, noe som har ledet meg til situasjonen som oppstod denne høsten, oktober 2021, og et tilbud om å jobbe for Orbdent og deres selskaper. Mitt første fokus er å skape vekst og resultater for Oslo Tannlege senter, et flaggskip og en av Norges største tannlegeklinikker med over 36000 kunder i journalsystemet.
Det er stor konkurranse om å være en foretrukken tannlege i Oslo, og det er selvsagt en utfordring å ha ansvar for å bygge videre på det gode arbeidet klinikken har lagt ned for å få synlighet. Jeg skal også jobbe med Torshov Tannlegesenter, samt flere andre i tiden som kommer. Et av de store prosjektene vi har gjennomført vinteren 2022, var nye sider for Orbdent Oslo. Her har vi også lansert noe ingen andre klinikker i Norge tilbyr, nemlig valgfrihet til å velge den tannlegeundersøkelsen som passer best med behovet. Den helt unike varianten er Premium undersøkelse som inkluderer helsesjekk, konsultasjon og klinisk undersøkelse.
Dynamikk og et pulserende liv
Det er gøy å jobbe i Oslo igjen, og spesielt det å være en del av et stort team som består av både tannleger, tannpleiere, eget tanntekniker-team, utviklere av konsernets eget journalsystem og oss som jobber med marked og utvikling av alle digitale aktiviteter.
Jeg skal innrømme at jeg har hatt en aldri så liten tannlegeskrekk som nå heldigvis er kurert. Jeg skal også innrømme at all kunnskapen jeg har fått om tannhelse og hva som kan skje dersom jeg ikke gjennomfører min daglige tannpleie, har gjort meg vesentlig mer nøye i omgang med tannbørste, tanntråd og munnskyll.
Faktisk var det lett for meg å bli ambassadør for å ta vare på tannhelsen når jeg ser eksemplene på konsekvensen av å ikke ta vare på munnhelsen. Ikke visste jeg at jeg kunne gå rundt med tannkjøttbetennelse som kan utvikles til Periodontitt uten å merke symptomer.
Dette er en fæl tilstand der tap av tenner er sannsynlig, uten at jeg merket noe spesielle faresignaler. Riktignok har teknologien kommet langt, og tannimplantater kan nok redde smilet. Men dette tar månedsvis med behandlinger og koster mye selv om Helfo kanskje dekker en god del.
Du vil fortsatt kunne kontakte meg på steven@dindigitalebutler.no og mitt telefonnummer: 95431815.